Czytelnicze podsumowanie września 2017

18:25

Cześć kochane Moliki! :)
Ja jak zwykle spóźniona z podsumowaniem, ale lepiej późno niż wcale. Podobno... :D
Także jeśli jesteście ciekawi jakie książki przeczytałam we wrześniu, a jakie wzbogaciły moją biblioteczkę, to serdecznie zapraszam do lektury.
Myślę, że nie nie był to najgorszy miesiąc pod względem czytelniczym, chociaż wiadomo, zawsze mogło być lepiej. Ale jak to mówią liczy się jakość, nie ilość. Przeczytałam pięć książek i niestety z tą jakością bywało różnie. Raz było lepiej, raz gorzej, a w jakich przypadkach, tego zaraz się dowiecie. :)


Książki, które przeczytałam, to:

1. "Droga do Ciebie" J.P. Monninger - moją opinię znajdziecie TUTAJ
★★★★☆☆☆☆☆☆


2. "Felicia zaginęła" Jørn Lier Horst - moją opinię znajdziecie TUTAJ
★★★★★★★☆☆☆


3. "Drogie życie" Meghan Quinn - moją opinię znajdziecie TUTAJ
★★★★★★★★★☆


4. "Zaślepienie" Aga Lasiewicz - moją opinię znajdziecie TUTAJ
★★★★☆☆☆☆☆☆


5. "Czarna Madonna" Remigiusz Mróz
★★★★★☆☆☆☆☆


Jak sami widzicie moje oceny są różne, raz było lepiej, raz gorzej. Zdecydowanie najlepszą książką przeczytaną we wrześniu było "Drogie Życie" i "Felicia zaginęła". Za to wybranie najgorszej tym razem sobie daruję.

***

Książek, które we wrześniu zasiliły moje zbiory, było dziesięć. A były to:

1. "Trupia Farma" Bill Bass


2. "Oskarżenie" Remigiusz Mróz


3. "Nocny film" Marisha Pessl


4. "It ends with us" Colleen Hoover - egzemplarz recenzencki, za który bardzo dziękuję Wydawnictwu Otwartemu


5. "Mroczne zakamarki" Kara Thomas - egzemplarz recenzencki, za który bardzo dziękuję Wydawnictwu Akurat


6. " Pogromca grzeszników" Grzegorz Kalinowski - egzemplarz recenzencki, za który bardzo dziękuję Wydawnictwu Muza


7. "Socjopaci są wśród nas" Dr Martha Stout

8. "Lata powyżej zera" Anna Cieplak - egzemplarz recenzencki, za który bardzo dziękuję Wydawnictwu Znak

9. "Wymazane" Michał Witkowski - egzemplarz recenzencki, za który bardzo dziękuję Wydawnictwu Znak

10. "To" Stephen King


To w sumie na tyle jeśli chodzi o książkowe podsumowanie września. Mam nadzieję, że następne uda mi się dodać jednak na początku miesiąca, a nie w środku. Ale niestety różnie to bywa z czasem.
Czytaliście którąś z wymienionych książek? Jeśli tak to dajcie znać czy Wam się podobała, czy nie bardzo. Możecie również zostawiać linki do swoich podsumowań.
Do następnego. Pozdrawiam! :)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Czytałam "Nocny film" i to naprawdę świetna pozycja:D przeczytałam też "Czarną madonnę" ale nie wiem co o tym myśleć:/ "Oskarżenie" wciąż czeka na przeczytanie, podobnie jak reszta z Twojego stosiku;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi "Czarna Madonna" średnio się podobała. Trochę musiałam się zmuszać, żeby ją dokończyć, a zakończenie... Nawet nie wiem co powiedzieć o nim. :D
      Wszyscy tak polecają "Nocny film", że chyba muszę się czym prędzej za niego wziąć. :)

      Usuń
  2. Czytałam tylko "Nocny film" oraz "It ends with us" i obie mi się podobały. Ta pierwsza ma świetny klimat, a druga jest mega wzruszająca. Jak to Hoover ;)
    Poza tym bardzo chcę przeczytać "Drogie życie". Ebooka już mam więc pewnie wkrótce uda się to zrobić :) W planie mam również "Trupią farmę" oraz "To".
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać kiedy przeczytam "Nocny film" bo nie ukrywam, że strasznie mnie intryguje ta książka. Niestety nie wiem kiedy znajdę na nią czas. :( Tak samo jak i na pozostałe. :D
      "Drogie Życie" polecam, bardzo mi się podobała ta powieść. Niesie cudowne przesłanie. :)

      Usuń
  3. Czekam na Twoją recenzję "Czarnej Madonny" Mroza, jestem bardzo ciekawa co o niej myślisz :) Intryguje mnie również „Nocny film” i myślę, że przy następnych zakupach znajdzie się w moim koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie "Nocny film" również intryguje, a to wszystko przez Paulę. :D
      Co do "Czarnej Madonny" to nie chciałam pisać opinii o niej, ale skoro mówisz, że czekasz, to napiszę :D

      Usuń
  4. Bardzo ciekawi mnie "Drogie Życie", zwłaszcza, że widzę same pozytywne opinie na temat tej książki :) i oczywiście czekam na Twoją opinię o "Czarnej Madonnie", chociaż już widzę, że chyba nie będzie zbyt pochlebna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z początku przez szacunek do autora, nie chciałam w ogóle pisać opinii o tej książce, ale widzę, że jesteś już drugą osobą, która jest jej ciekawa, więc chyba jednak napiszę. :D
      I niestety racja, zbyt pochlebna nie będzie. :D

      Usuń
  5. Czyli widzę, że takie średnie książki :P Aż się boję "Zaślepienia", które wciąż przede mną...

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co, wkoło widzę same pozytywy na jej temat, może to ja już jestem zbyt wybredna i oczekuję za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, masz zdecydowanie więcej książek przeczytanych i jeszcze bardziej zdecydowanie kupionych. Ja we wrześniu nie kupiłam chyba nic. Dopiero w październiku sobie na to pozwoliłam.
    Naprawdę zazdroszczę Ci Twojej biblioteczki! <3

    Pozdrawiam,
    books-hoolic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    Gratuluję tak udanego miesiąca ;) Ja oczywiście nie znalazłam czasu, żeby napisać podsumowanie września na bloga, więc nadrobię teraz dwa miesiące :D

    Pozdrawiam, Goszaczyta:)

    OdpowiedzUsuń

Popularne Posty

Etykiety

Aga Lesiewicz Agata Czykierda-Grabowska Alek Rogoziński Amanda Prowse Amy A. Bartol Andy Weir Antonio Manzini Bartłomiej Świderski Bartosz Szczygielski book haul Borwin Bandelow Cara Delevingne Cecelia Ahern Chris Carter Colleen Hoover D.K. Hamlin Elie Grimes Ewa Ornacka Fantastyka Gene Stone Guillaume Musso Harlan Coben Inne Insignis J. D. Barker J. P. Monninger Jenny Blackhurst Jessica Khoury Jill Santopolo John Scalzi Jojo Moyes Jonas Winner Jørn Lier Horst JP Delaney Karin Slaughter Katarzyna Bonda Katarzyna Puzyńska Keigo Higashino Kerry Daynes Kim Holden Kryminał Lisa Gardner Literatura faktu Literatura naukowa Literatura obyczajowa Literatura współczesna Luke Allnutt Magda Stachula Marc Levy Marcin Hybel Max Bentow Meghan Quinn Melanie Benjamin Michael Greger Między słowami Misha Glenny Młodzieżówka Monika Gomółka Moondrive NA Nicholas Sparks Ninni Schulman Nora Roberts OMG Books Ove Løgmansbø Patrick Suskind Podsumowanie Projekt Mindfulness Remigiusz Mróz Richard Paul Evans Rick Riordan Robert D. Hare Robert Dugoni Robyn Schneider Romans S.K. Tremayne Sara Barnard Sarah Jio Saroo Brierley Tagi Tess Gerritsen Tetsuya Honda Thomas Arnold Thriller Thriller medyczny Thriller psychologiczny Val McDermid Wydawnictwo Akurat Wydawnictwo Albatros Wydawnictwo Czarna Owca Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Filia Wydawnictwo Initium Wydawnictwo Jaguar Wydawnictwo Literanova Wydawnictwo Muza Wydawnictwo Otwarte Wydawnictwo Poznańskie Wydawnictwo Rebis Wydawnictwo Smak Słowa Wydawnictwo Sonia Draga Wydawnictwo SQN Wydawnictwo Vectra Wydawnictwo WAB Wydawnictwo Znak YA Zapowiedzi wydawnicze Ze słownikiem Znak Literanova