TBR na luty

21:53

Witam! :)
Dawno mnie tu nie było. Nieobecność ta jest spowodowana sesją. Tyle nauki na egzaminy, że nie miałam na nic czasu. Ale teraz wolne do końca miesiąca to będę nadrabiać straty.
Dzisiaj będzie krótko o styczniowym Wrap Up i trochę o TBR na luty. Zapraszam do czytania! :)

***

Jeśli chodzi o książki przeczytane w styczniu to nie ma się czym chwalić bo była to tylko jedna książka. Plus niecałe pół następnej. Jak już wspomniałam było to spowodowane nawałem nauki: zaliczenia, kolokwia, egzaminy, bieganie po wpisy i co tylko.

Przeczytana książka to "Klinika śmierci" Harlana Cobena. 


Uwielbiam książki tego autora. Dobrze zaplanowana intryga, ślepe poszlaki, dobrze zbudowane napięcie i zaskakujący koniec za każdym razem - a to lubię najbardziej. Jednak tutaj to już mistrzostwo! W życiu nie spodziewałabym się takiego końca. Podejrzewałam już wszystko i wszystkich, ale nigdy nie wpadłabym na takie zakończenie. Harlan Coben ponownie udowodnił, że jest mistrzem pióra w swoim gatunku. Już nie mogę się doczekać "Nieznajomego", który już niedługo trafi w moje ręce! :)

***

Książka, którą zaczęłam w styczniu, a skończyłam w lutym to "Najdłuższa podróż" Nicholasa Sparksa.


Świetna książka. Chociaż czasami trochę mi się ciągnęła to nie żałuję, że po nią sięgnęłam. Zakończenie piękne, nie obyło się bez urojenia łezki. ;) Ale przy powieściach tego autora zazwyczaj tak u mnie jest, więc to żadna nowość. Losy bohaterów były dość przewidywalne, mimo to nie miałam ochoty odkładać książki. Niedługo mam zamiar obejrzeć film, oby był równie wspaniały.

***

Skoro wspominam już o książkach przeczytanych to wczoraj przeczytałam "Czarną loterię" Tess Gerritsen.


Spotkanie z tymi bohaterami było bardzo pozytywne! Po "Prawie krwi", którego do tej pory nie skończyłam, w końcu trafiłam na dobrze mi znane pióro Tess. Co prawda wątek miłosny był bardzo przewidywalny, co do tej tematyki autorka ma chyba już stały schemat, spotyka się dwoje ludzi, którzy nie powinni się w sobie zakochać a jednak tak się dzieje. Trochę to już nudzi, ale pomijając ten fakt, główny wątek jak zwykle poprowadzony genialnie. Nie chcę się rozpisywać zbytnio na temat tej książki bo planuje w najbliższym czasie napisanie jej recenzji. Więc możecie się jej spodziewać w przeciągu kilku najbliższych dni.

***

Teraz czas na TBR na następne dni lutego.
Pierwszą książką, którą w zasadzie zaczęłam już czytać jest "Człowiek nietoperz" Jo Nesbo.


W końcu zakupiłam pierwszą część serii z Harrym Hole i oczywiście musiałam zacząć czytać! Bo jak to ja mam zawsze w zwyczaju, przeczytałam 5 część i ostatnią, a później dowiedziałam się, że to jest seria - brawo ja! :)
A że Harrego uwielbiam, to musiałam zacząć przygodę z nim od początku. Mam nadzieję, że przeczytanie późniejszych części nie zepsuje mi czytania tych wcześniejszych. 

***

Następną książką, którą chcę przeczytać są "Papierowe miasta" Johna Greena. Miałam ją przeczytać w styczniu, ale że wyszło jak wyszło to przeszła na kolejny miesiąc.


Mam nadzieję, że czytanie pójdzie sprawnie i że wciągnę się w opisywaną historię. Książka ta ma wiele pozytywnych opinii, więc nie ukrywam, że moje oczekiwania są spore. Obym się nie zawiodła.

***

To wszystko jak na razie. Zapewne jeśli przeczytam te książki, to sięgnę po następne. Trzeba korzystać póki jest czas na czytanie! :) 

Mam jeszcze pytanie do was: POLECACIE JAKĄŚ KSIĘGARNIE INTERNETOWĄ, W KTÓREJ PRZESYŁKA NIE JEST BARDZO DROGA? I z której będę zadowolona? Będę wdzięczna za każdą pomoc! :)

Tymczasem na dzisiaj to już wszystko. Dobranoc!
Pozdrawiam, Dominika M. :)

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

Etykiety

Aga Lesiewicz Agata Czykierda-Grabowska Alek Rogoziński Amanda Prowse Amy A. Bartol Andy Weir Antonio Manzini Bartłomiej Świderski Bartosz Szczygielski book haul Borwin Bandelow Cara Delevingne Cecelia Ahern Chris Carter Colleen Hoover D.K. Hamlin Elie Grimes Ewa Ornacka Fantastyka Gene Stone Guillaume Musso Harlan Coben Inne Insignis J. D. Barker J. P. Monninger Jenny Blackhurst Jessica Khoury Jill Santopolo John Scalzi Jojo Moyes Jonas Winner Jørn Lier Horst JP Delaney Karin Slaughter Katarzyna Bonda Katarzyna Puzyńska Keigo Higashino Kerry Daynes Kim Holden Kryminał Lisa Gardner Literatura faktu Literatura naukowa Literatura obyczajowa Literatura współczesna Luke Allnutt Magda Stachula Marc Levy Marcin Hybel Max Bentow Meghan Quinn Melanie Benjamin Michael Greger Między słowami Misha Glenny Młodzieżówka Monika Gomółka Moondrive NA Nicholas Sparks Ninni Schulman Nora Roberts OMG Books Ove Løgmansbø Patrick Suskind Podsumowanie Projekt Mindfulness Remigiusz Mróz Richard Paul Evans Rick Riordan Robert D. Hare Robert Dugoni Robyn Schneider Romans S.K. Tremayne Sara Barnard Sarah Jio Saroo Brierley Tagi Tess Gerritsen Tetsuya Honda Thomas Arnold Thriller Thriller medyczny Thriller psychologiczny Val McDermid Wydawnictwo Akurat Wydawnictwo Albatros Wydawnictwo Czarna Owca Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Filia Wydawnictwo Initium Wydawnictwo Jaguar Wydawnictwo Literanova Wydawnictwo Muza Wydawnictwo Otwarte Wydawnictwo Poznańskie Wydawnictwo Rebis Wydawnictwo Smak Słowa Wydawnictwo Sonia Draga Wydawnictwo SQN Wydawnictwo Vectra Wydawnictwo WAB Wydawnictwo Znak YA Zapowiedzi wydawnicze Ze słownikiem Znak Literanova