Czytelnicze podsumowanie października 2017

11:07

Cześć Moliki!
Dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem października. Chociaż jak mam być szczera to zbytnio nie ma czego podsumowywać, gdyż nie było szału jeśli chodzi o książki przeczytane. Za to nadrobiłam książkami, które powiększyły moją biblioteczkę. Jeśli jesteście ciekawi co też przeczytałam, albo co do mnie przyszło, to zapraszam do dalszej lektury. :)


W październiku przeczytałam dwie książki. Były to:

1. "Oskarżenie" Remigiusz Mróz
★★★★★★☆☆☆☆


2. "It ends with us" Colleen Hoover - moją opinię znajdziecie TUTAJ
★★★★★★★★★☆


Jak sami widzicie, nie było tego dużo. Ale październik oznaczał powrót na uczelnię, a co za tym idzie, przybyło nowych obowiązków. W dodatku ogarnęła mnie czytelnicza niemoc, która w ogóle nie pomogła mi w czytaniu. Może listopad będzie dla mnie łaskawszy.

***

Natomiast jeśli chodzi o książki, które zasiliły moją biblioteczkę, to tutaj sprawa przedstawia się tutaj znacznie lepiej. Chociaż nie wiem czy to akurat dobrze, czy też nie. Tak czy inaczej było takich książek trzynaście.

1. "Kryptonim Frankenstein" Przemysław Semczuk


2. "Hodowca świń" Anna Zacharzewska


3. "Ciemna strona" Tarryn Fisher - egzemplarz recenzencki, za który dziękuję Wydawnictwu SQN


4. "Bad Mommy" Tarryn Fisher - wygrana w konkursie


5. "Lustereczko powiedz przecie" Alek Rogoziński


6. "Mirror Mirror" Cara Delevingne - egzemplarz recenzencki, za który dziękuję Wydawnictwu Jaguar


7. "Home" Harlan Coben - prezent, za który bardzo, bardzo dziękuję Bartkowi! <3 :D

8. "Obsesja" Katarzyna Berenika Miszczuk

9. "Morderstwo na Korfu" Alek Rogoziński


10. "Żebro Adama" Antonio Manzini - egzemplarz recenzencki, za który dziękuję Wydawnictwu Muza


11. "Intuicja" Amy A. Bartol - egzemplarz recenzencki, za który dziękuję Wydawnictwu Akurat

12. "Zobowiązanie" Amy A. Bartol - egzemplarz recenzencki, za który dziękuję Wydawnictwu Akurat


13. "Zawsze jest przebaczenie" Anne B. Ragde - egzemplarz recenzencki, za który dziękuję Wydawnictwu Smak Słowa


Koniecznie dajcie mi znać, jak tam pod względem czytelniczym minął Wasz październik.
Z mojej strony to by było na tyle.
Dziękuję za uwagę i do następnego! :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mnie również w październiku niemoc dopadła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. O moim czytelniczym październiku lepiej nie mówić, ale liczę, że będzie lepiej ^^
    A tak poza tym, to śliczne zdjęcia *.*

    Pozdrawiam,
    ZetKa

    writtenbyzetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten październik to u wielu osób jakiś słaby był, jak tak widzę.
      Dziękuje bardzo! :)

      Usuń
  3. Kochana dobrze, że udało się przeczytać chociaż te dwie książki :) A zakupy pierwsza klasa, szczególnie "Kryptonim Frankenstein", na którego też będę polować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo będę miała czas ją przeczytać :D i "Wampira z Zagłębia"

      Usuń

Popularne Posty

Etykiety

Aga Lesiewicz Agata Czykierda-Grabowska Alek Rogoziński Amanda Prowse Amy A. Bartol Andy Weir Antonio Manzini Bartłomiej Świderski Bartosz Szczygielski book haul Borwin Bandelow Cara Delevingne Cecelia Ahern Chris Carter Colleen Hoover D.K. Hamlin Elie Grimes Ewa Ornacka Fantastyka Gene Stone Guillaume Musso Harlan Coben Inne Insignis J. D. Barker J. P. Monninger Jenny Blackhurst Jessica Khoury Jill Santopolo John Scalzi Jojo Moyes Jonas Winner Jørn Lier Horst JP Delaney Karin Slaughter Katarzyna Bonda Katarzyna Puzyńska Keigo Higashino Kerry Daynes Kim Holden Kryminał Lisa Gardner Literatura faktu Literatura naukowa Literatura obyczajowa Literatura współczesna Luke Allnutt Magda Stachula Marc Levy Marcin Hybel Max Bentow Meghan Quinn Melanie Benjamin Michael Greger Między słowami Misha Glenny Młodzieżówka Monika Gomółka Moondrive NA Nicholas Sparks Ninni Schulman Nora Roberts OMG Books Ove Løgmansbø Patrick Suskind Podsumowanie Projekt Mindfulness Remigiusz Mróz Richard Paul Evans Rick Riordan Robert D. Hare Robert Dugoni Robyn Schneider Romans S.K. Tremayne Sara Barnard Sarah Jio Saroo Brierley Tagi Tess Gerritsen Tetsuya Honda Thomas Arnold Thriller Thriller medyczny Thriller psychologiczny Val McDermid Wydawnictwo Akurat Wydawnictwo Albatros Wydawnictwo Czarna Owca Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Filia Wydawnictwo Initium Wydawnictwo Jaguar Wydawnictwo Literanova Wydawnictwo Muza Wydawnictwo Otwarte Wydawnictwo Poznańskie Wydawnictwo Rebis Wydawnictwo Smak Słowa Wydawnictwo Sonia Draga Wydawnictwo SQN Wydawnictwo Vectra Wydawnictwo WAB Wydawnictwo Znak YA Zapowiedzi wydawnicze Ze słownikiem Znak Literanova